Zwroty, Wymiany
Masz 14 dni na wymianę lub zwrot otrzymanego towaru od momentu otrzymania przesyłki!
Nie masz obowiązku podawania powodu zwrotu, ale będziemy wdzięczni za każdą informację – chcemy poprawiać jakość oferowanych produktów oraz świadczonych usług.
Jak dokonać wymiany/zwrotu?
1.Zwracany / wymieniany towar musi być nowy- nie może posiadać oznak użytkowania (plam, rozdarć etc.).
2. Napisz do nas na: kontakt@stowarzyszeniebit.pl lub zadzwoń: +48 501 966 918
2. Zapakuj produkty i odeślij na adres korespondencji:
WYPEŁNIĆ
4. Po otrzymaniu przez nas produktu – możliwie najszybciej zwrócimy Ci pieniądze (maksymalnie 14 dni) lub wyślemy przez Ciebie wymieniany produkt.
5. Zgodnie regulaminem sklepu oraz z przepisami ustawy z 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. poz. 827) art. 38 pkt 5 konsumentowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w przypadku towarów, których nie można zwracać ze względów higienicznych lub zdrowotnych – jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
W związku z tym produkty osobiste z kategorii bielizna, maski itd. nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
ŁATWE REKLAMACJE
Jeśli otrzymany produkt jest wadliwy wyślij e-mail wraz ze zdjęciem wady na adres kontakt@stowarzyszeniebit.pl – nie ma potrzeby wypełniania formularzy.
Produkt mający wady wymieniamy na nasz koszt (wraz z kosztem wysyłki)
Jeśli wymiana produktu nie je możliwa dajemy Ci wybór innego produktu z naszej oferty lub zwrot pełnej wpłaconej kwoty.
Adres do korespondencji, zwrotów, reklamacji i wymian:
STOWARZYSZENIE BRODA I TATUAŻ -BEARD CLAN
Ul. Pucka 5/6
70-851 Szczecin, Polska
NIP 8513267592
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr
Dane rejestrowe przedsiębiorcy: